طلیعه بشاگرد

جوان بشاگرد

طلیعه بشاگرد

جوان بشاگرد

چه کسی به داد مردم شهر گرهران می رسد

 با شهرستان شدن بشاگرد و البته خارج از ضوابط مرکز شدن شهرستان در یک روستا به نام سردشت دولت محترم که البته گامی در جهت آبادنی بشاگرد برداشت و مرکز دهستان بشاگرد یعنی گوهران شد یک شهر که دارای یک شهردار شد . البته شهردار محترم شهرمان تلاش و زحمات فراوانی متحمل شد و خیلی از امورات را انجام داد و خیلی از کار های ایشان فاقد جامع نگری است به عنوان مثال اعتبار چند صد میلیون تومانی را صرف خیابان کشی و ساخت بلوار و میدان شهر کرد البته کار بسیار خوبی بود کار میدان و بلوار خوب بود نه به این شکلی که الان در شهر گوهران پیدا شده است . چرا میدانی با صرف اعتبار چندین میلیونی در خارج از شهر در یک چاله ساخته شود آیا صرف این اعتبارات به این شکل صحیح می باشد ؟ یا ساخت بلواری که با خراب شدن دیوار های ادرات و نیروی اانتظامی ساخته شود درست است ؟ البته بحث های مهندسی را کاملاً کنار بگذارید و فقط ساده ساده مسایل شهر را نگاه کنید؟

یک موردی که همه ی عابران عبوری از میدان(میدان امام حسین) ساخته شده توسط شهرداری را متعجب خواهد کرد این است که یک بنده خدایی قد بلند بیست و چهار ساعت چماق بدست سر میدان ایستاده است ؟ آهای مردم این فرد دزد یا زورگو یا ... نیست بلکه نگهبان میدان است که توسط احشام شهر گوهران گیاهان میدان خورده نشوند و کسی احیاناً به میدان آسیبی نرساند . این فرد استخدام شده ی شهردار است که فقط سر میدان بایستد البته مدتی است که دو شغله هم شده است و مدتی هم سر میدان علاوه بر نگهبانی دلالی و بزاری و بنزین فروشی را هم راه اندخته بود خب بگذریم .

چند وقت پیش آگهی در خصوص واگذاری زمین مسکونی در شهرک پشت دبیرستان دخترانه منتشر شده بود که فقط به دوستان و نزدیکان شهردار واگذار شد اما بنده هر چه پیگیری کردیم نتیجه نگرفتم.

اما مورد جالبی که همه تعجب خواهید کرد این است که چرا لامپ هایی که سرمیدان ها و داخل پارک ها نصب میشوند در وسط بلوار نصب شده اند این از ندانم کاری کارشناسان شهرداری است نه از گیر نیامدن چراغ لامپ های معابر.

با شروع به کار شهرداری و تجهیز آن از سوی استانداری دو دستگاه مینی بوس به شهرداری گوهران اهدا شد که شهردار نازنین بلافاصله مینی بوس ها را حراج کرد و فروخت و معلوم نشد که چه شدند جناب شهردار عزیز آیا حمل و نقل مردم شهر و توابع به شهرستان میناب و جاسک و حتی سردشت با مشکل مواجه نبودند و نیستند که بلافاصله نسبت به فروش مینی بوس ها اقدام فرمودید.

مدتی هم شهردار عزیز شهرمان در محل کار خودش نبود که حرف هایی این چنینی مطرح بود که بازداشت و بنا به دلایلی مالی و اختلاس زندان بوده اند آیا اگر این صحیح می باشد چرا مسئوالان عزیز اقدامی ننموده اند .

آیا مسئوالان عزیز فردی بهتر و با تجربه تر و کار بلد تر برای شهرداری شهر گوهران پیدا نمی شود.

به امید سازندگی و پیشرفت شهر گوهران

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد