طلیعه بشاگرد

جوان بشاگرد

طلیعه بشاگرد

جوان بشاگرد

دیگر منتظر ورود دختر خاله ها باشید

  همیشه در ادارت دولتی بحثی که مطرح بوده است بحث خویشاوندگرایی و انتصاب وابستگان در پست ها ی اداری بوده است که این امر هم در ادارت شهرستان بشاگرد کاملاً به چشم می آید برخی از ادارتی که دارای تعداد زیادی کارمند بوده اند زیاد این موضوع قابل دیدن نیست مثل آموزش و پرورش بشاگرد که دارای حدود 700 پرسنل می باشد حضور چند نفر از بستگان رئیس زیاد به چشم نمی آید. اما موضوعی بود که برایم بسیار جالب بود که البته بسیار زیاد تاسف خوردم که چرا باید اینگونه موارد هنوز در بشاگرد پیش می آید.

قسمت یکم:

آقای اسماعیلی نژاد چندین سال که در آموزش و پرورش بشاگرد مشغول خدمت بوده است علاوه برخدمت ، خدمت های دیگری نیز برای خود انجام داده است که توانسته است در طی این مدت خانم خود را که حتی یک بار هم نه سرکلاس نهضت رفته است به استخدام نهضت سواد آموزی و پس از آن بلافاصله با توجه به مدرک ابتدایی خانم شان آن را در مقطع متوسطه سازماندهی کند که حضور خانم رئیس در زمان حال در دبیرستان حضرت خدیجه نیز بحثی مفصل می طلبد پس آقای رئیس توانسته است خانم خود را استخدام آموزش و پرورش از طریق نهضت سواد آموزی کند . اما این را می گویید که این اتفاق فقط در زمان ریاست ایشان اتفاق نیافتده است بله این صحیح است همه ی این قضایا به زمان ایشان نیست اما مهمترین قسمت کار در زمان ایشان صورت پذیرفته است.

قسمت دوم:

رئیس محترم جناب آقای اسماعیلی نژاد برادر خود را به عنوان سرباز معلم در سال های قبل در مدارس گارمون مشغول کرده بود (این که موردی ندارد این را داشته باشید)که با پایان یافتن سربازی ایشان هم در همان مدارس به صورت کاملاً آزاد تدریس می کردند و ساعاتی که تدریس می کردند به اسم کسانی دیگر در سیستم مالی بوده است(البته مدارک مستند نیز در دسترس می باشد) و در پایان ماه مبالغ واریز شده به ایشان تحویل می شد و این کاملاً نیز به صرفه می باشد. و در سال گذشته نیز به عنوان سه سهمیه ی مردی که در مربیان مدارس قرآنی سهمیه ی بشاگرد بود(دو نفر دیگر نیز از بستگان درجه یک همکاران اداری می باشد) استخدام شد که این موضوع نشان می دهد که آقای اسماعیلی از میان نیرو های بومی فارغ التحصیل شده دانشگاهها حتی دارای مدارک قرآنی و تحصیلات دانشگاهی قرآنی برادر خویش را جهت استخدام معرفی نموده اند آیا این صحیح است که برادر ایشان هم بلافاصله بعد از رفتن(انتقالی) ایشان یا شاید زودتر راهی میناب خواهند شد ؟ ایا این نیروی ماندگاری است برای شهرستان بشاگرد ؟ آیا برادر ایشان از قرآن چیزی می داند (البته که من بعید می دانم که بتواند روخوانی قرآن بلد باشد) آیا برای جذب مربیان مدارس قرآنی آزمونی برگزار شده است ؟ خیر آزمونی در کار نبوده است بلکه رئیس اداره باید طبق سهمیه ی اختصاصی به منطقه باید افراد واجد شرایط را معرفی می کرددند ؟ که در این راستا آقای اسماعیلی نزاد برادر خود را معرفی کردند. و برادر ایشان در میان فارغ التحصیلان بیکار دانشگاهی بشاگردی که برای شغل له له می زند شد مربی مدارس قرآنی

قسمت سو:

در مهر امسال نیز شاهد قضیه ای عجیب در مدرسه ابتدایی شهر سردشت بودیم که سال ها شاهد تعطیل بودن پیش دبستانی در این شهر بودیم که امسال فعال شد که معلم آنها خواهر آقای اسماعیلی نژاد با مدرک دیپلم شد اما در شهر سردشت که با داشتن نزدیک به 45 نفر خانم دیپلمه هستیم و این را نیز بدانید که 7 نفر خانم هم دارای مدرک فوق دیپلم و لیسانس هم در شهر سردشت نیز وجود دارد که بیکار هستند و معلم پیش دبستانی باید یک دیپلمه ی خانم از میناب بایستی بیاید و شهر سردشت شاغل شود . آیا این که رئیس اداره نسبت به بکارگیری نزدیکان درجه یک خود به صورت غیر قانونی اقدام کند سزاور و قابل قبول است . و اما این را نیز بدانید که خواهر رئیس اداره آموزش و پرورش بشاگرد اکنون به عنوان معلم پیش دبستانی در دبستان سردشت مشغول می باشد . محرومیت یعنی نداشتن جاده و برق و تلفن نیست محرومیت یعنی این

قسمت چهارم:

اکنون با شاغل شدن خانم ، برادر و خواهر آقای اسماعیلی نژاد رئیس اداره آموزش و پرورش بشاگرد در مدارس شهرستان بشاگرد دیگر بستگان درجه دو آقای رئیس آمادگی لازم جهت شاغل بودن در شهرستان بشاگرد را به خود بدهند زیرا نوبت آنها دیگر رسیده است. پس دیگر نوبت دختر خاله ها است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد